FANDOM

Старший Лейтенант Куролис - офіцер КИ.

Особу Редагувати

Ще з дитинства характер майбутнього бійця нікого не радував - Один раз він до смерті побив однокласника (КИ немає шкіл, але в його районі останню зруйнували 1937), який назвав його "Кращим лисом".

У старлея досить убогий IQ - 106. Він не розбирається ні математики, ні в інших науках, тільки в російській, українських та курячих мови, а також історії.

За характером старлей - як і Эдрих. Замислений, спокійний і не цікавляться новинами, які не стосуються війни.

Він затятий мілітарист, прихильник смертної кари і відмінний метання ножа.

Історія Редагувати

Куролиса по військовій кар'єрі підштовхнув полковник Курвиц. Завдяки йому він тепер виставляє в приклад алкоголь.

Куролис - учасник операції "Повстання". 15 лютого 1969 року, він разом із Лісіним полетів на вертольоті на Філіппіни. Їх двох прозвали штурмова пара "Старяд". Подлетев до Філіппінським островів, Лісін і Куролис спустилися на землю по тросах і попрямували у напрямку до військовій базі "Хрюшен". Їх мета була - знищити сержанта Свининова - солдата, який сильно завищує злочину військовополонених.

Територія бази була суцільно оточена колючим дротом. Лісін і Куролис стали шукати будь-яку безпечну лазівку туди. Раптово десь на базі пролунали вибухи і слідом за цим піднялася тривога. Хлопці бачили, що свині когось оточували і стріляли в нього. Куролис дістав тепловізор і почав вистежувати Свининова. Він засік його, коли той тікав на машині з бази з двома підручними. Старлей по рації викликає арт-обстріл, який був проведений з крейсера Кукарека. Снаряди не влучили точно в ціль, але ударною хвилею відкинули машину Свининова в обрив. Сержант загинув. Потім арт-обстріл був нанесений по базі і, фактично грунтовно зруйнував.

Куролис і Лісін зв'язуються з Кукареком і доповідають, що завдання виконано. Вони попрямували до берега, де їх вже чекала вертушка Мі-8. Хлопців трохи хвилювало, хто був на базі, у кого стріляли свині. Втім, цей випадок полегшив їм роботу.

З моменту загибелі Лісіна купив у воронячих контрабандистів броню елітних підрозділів КИ і надівши її на себе, відправився на ліквідацію Воронецького, Курта Эдриха. Головним пріоритетом для себе вважає його друзів, без них Воронецького буде легко знайти і знищити.

21 березня 1970, рівно через рік після загибелі Лісіна, Куролис разом із капітаном Кулинич на одній з вулиць Лейпцига чекають проїзду Гласера. Коли той приїхав, Куролис крикнув "За Кудахта, Лісіна та інших солдат!" і бійці стали обстрілювати автомобіль і солдатів КИ, що були диверсантами і хотіли Гласера вбити. Але Гласер залишився живий, а все диверсанти загинули. Після цього інциденту Куролиса садять у в'язницю на дві доби за атаку військових осіб КИ-ГВ.

Після виходу з в'язниці Куролис відстежує капітана Курочкіна, союзника Воронецького, і під виглядом солдата Свинляндии (одягнувши маску свині) вбиває капітана і тікає на найближчому автомобілі до літака, що летить на Філіппіни, там він ховається від КИ під виглядом рядового Хрюшенова, шукати там його ніхто не став.

21 березня 1977, під час перестрілки з Эдрихом був сильно поранений, але це його не зупиняє, і він йде в рейд на Воронецького. Знаходить полковника він лише в 1989, зав'язавши бій на ножах полковник скидає Куролиса зі скелі, і той ледве виживає. Але Куролис знову зав'язує там-же бій на ножах, але вже в 1992. Із-за сильного удару йому довелося ампутувати лапу. Вибудовує завод для роботів під заводом хліба і розробляє робота.

Випадкова вікі